Science is the best thing we can do. And I think it is better for men to seek order in a chaotic manner instead to study chaos in an orderly fashion.

Monday, June 04, 2012

Despre reusite sau esecuri

Cind imi vin idei remarcabile aproape ca mi-e teama sa avansez sau sa le incerc, imi vine sa-mi iau bicicleta si sa ies pentru a lasa afectele sa se linisteasca -- e nevoie de o minte limpede pentru a critica bine, iar ideile bune iau uneori mintile: daca nu merge o idee ce trebuia sa mearga, stau la nesfirsit pe formule si sar peste mese. In primul caz imi vine sa fug, in al doilea, sa stau.
Ultimele doua zile le-am pierdut aproape in intregime stind pe niste formule despre care credeam ca functioneaza: si nu functioneaza. E greu de descris sentimentul de jena de la sfirsit: jena pentru ca am indraznit sa cred ca trebuie sa mearga.
Astazi insa am din nou o idee...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home