Science is the best thing we can do. And I think it is better for men to seek order in a chaotic manner instead to study chaos in an orderly fashion.

Sunday, May 06, 2012

Idei si idei

Mi-am sfatuit intr-o zi apropiatul alcoolic sa se gindeasca mai serios la problemele sale: l-am intrebat apoi ce mai face, si mi-a raspuns ca-si spala de zor ciorapii, fiindca de felul sau e tipicar. M-am gindit atunci ca, desi oamenii au nevoie de ciorapi curati fiindca ii spala si ii poarta zilnic, cei care se respecta cu-adevarat se preocupa intii si intii de idei.
Asta imi aduce aminte de Cioran si de discutia sa cu cel care nu s-a mai sinucis cind a observat ca era murdar pe picioare: omul acela n-a putut suporta gindul ca va fi gasit mort si cu picioarele murdare.
Chiar daca uneori ne salveaza idei marunte, la problemele mari nu putem raspunde mereu cu idei marunte.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home