Science is the best thing we can do. And I think it is better for men to seek order in a chaotic manner instead to study chaos in an orderly fashion.

Monday, December 07, 2009

Sintem pe drumul cel bun

N-am mai postat. Cu alegerile astea, in ultimele trei saptamini mi-am pierdut mult timp citind presa scrisa, televiziunile raminind de nefrecventat -- cu exceptia uneia. In tot acest timp, hotnews.ro a fost sursa mea de baza: am mai citit Evenimentul Zilei, Romania Libera, Deutsche Welle - Romania, Gandul, voxpublica si am renuntat sa mai citesc Cotidianul care a deraiat in penibil.
Dupa campania murdara initiata de sustinatorii lui Geoana era posibil orice rezultat. Nu inteleg cum de mogulii si oamenii de presa cu experienta nu au invatat lectia: l-au victimizat mai departe pe Basescu si pina la urma acesta a iesit din nou presedinte. Nu inteleg cum de s-au lasat imbatati de sondaje si exit-poll-uri: e lesne sa-ti pierzi luciditatea daca ii iei in seama doar pe lingusitori. M-am lamurit acum mai bine decit oricind ca multi dintre oamenii puternici sau avuti despre care am vorbit au ajuns acolo prin mijloace cu totul discutabile.
Mircea Dinescu este pentru mine o mare dezamagire. Doinea Cornea e de asemenea o mare dezamagire, Mircea Diaconu e o dezamagire consistenta. Razvan Dumitrescu de la Realitatea-TV este azi un jurnalist complet descalificat, ca si Adrian Ursu de altfel.
E adevarat, fac parte dintre radicali: din cauza ca s-a dovedit nereformabil, mi-am dorit dezmembrarea PSD-ului, mai ales in ultimii cinci-sase ani. Socotelile nu s-au incheiat, insa pentru moment, consider ca victoria lui Traian Basescu ne confirma ca macar sintem pe drumul cel bun.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home