Science is the best thing we can do. And I think it is better for men to seek order in a chaotic manner instead to study chaos in an orderly fashion.

Thursday, September 13, 2007

alergare

temperatura: 22-21 grade
fereastra puls: 155-
timp in fereastra: 44’50"
timp total: 57’29"
puls maxim: 165
distanta: 12.7 km
ora start: 18:30
itu: 55

Am alergat in forta. M-am simtit foarte bine. Tendonul cu probleme a inceput sa-si dea drumul. Am avut insa trei evenimente pe parcurs: la prima traversare de linga statia de metrou am pierdut mai mult timp decit de obicei, iar la intoarcere, un ciine ajuns cu cineva la drumul unde imi fac alergarea m-a intirziat si el destul de mult. Spre sfirsitul alergarii, m-au interceptat cu masina niste militari de la unitatea din zona si abia daca am simtit sprintul final, ei urmindu-ma cu masina si tinindu-ma de vorba pe tot finalul.
Asa incit, timpul total nu este astazi foarte relevant. Totusi, in prima jumatate am obtinut un timp de 33'45", de unde as putea scadea intirzierea de la traversare si as obtine din nou un timp bun.
A fost insa, cred, una din datile acelea in care se vede clar diferenta de obiective: performanta legata de timpul total este pentru mine secundara, criteriul cel mai important constituindu-l timpul in fereastra. Dupa cum s-a putut vedea, am alergat din nou cu fereastra "urcata" cu 5 batai, ceea ce a fost solicitant, insa inima a raspuns destul de bine. Pulsul a fost de mai multe ori peste 160, si de vreo doua ori, chiar de 165. Cind pulsul urca relativ usor, performanta de timp scade, fiindca nu sint nevoit sa fortez decit arareori.

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home