Science is the best thing we can do. And I think it is better for men to seek order in a chaotic manner instead to study chaos in an orderly fashion.

Thursday, September 06, 2007

aer rece, numere,...



temperatura: 18-16 grade
fereastra puls: 150-
timp in fereastra: 48’30"
timp total: 56'30"
puls maxim: 161
distanta: 12.7 km
ora start: 19:10
itu: 60

Cind am ajuns pe cimp am gasit soarele pe linia orizontului... Aerul rece a schimbat complet peisajul: norii au de asemenea alte forme, foarte alungite...
Dupa seceta ma bucur sa vad pe cimp multa verdeata: ploile din ultima vreme au fost binefacatoare pentru natura, oamenii insa tot bombane ca au venit prea tirziu.
Aerul rece si iarba verde-crud imi aduc aminte de Bistrita.

Desi am avut senzatia ca am alergat mai bine, timpul a fost ceva mai slab. Temperatura a scazut mult: in mod normal, asta e o temperatura ideala pentru alergare, insa daca trecerea e brusca, organismul are nevoie de o perioada de adaptare. Ma "tine" inca tendonul de la calciiul drept; povestea dureaza de vreo doua saptamini, de cind am calcat aiurea pe un smoc de iarba (terenul e pe alocuri accidentat). Nu-mi place ca se prelungeste, va trebui sa-mi vad mai departe de alergare...

Ar fi trebuit sa lucrez azi la ecuatii, dar mi-a lipsit din nou timpul,... Trebuie sa fiu mai atent cu O.; nu e un hot de timp, insa in incercarea de a-l ajuta mereu chiar se duce timpul. M-am invirtit de asemena pe linga blog.

Ideile se regrupeaza si daca lucrez, si daca nu lucrez,...
Ieri am recitit pasaje dintr-o istorie a numerelor remarcabile scrisa de Florica T. Campan. Numerele m-au fascinat dintotdeauna: nu de alta, dar studiile mele din ultimii ani se centreaza pe... lamurirea contextului in care apare constanta lui Planck. Dar despre asta voi mai vorbi...
Pina una alta ar trebui sa schimb favicon-ul blog-ului: poate reusesc sa pun chiar constanta cu pricina.

Labels: , , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home